Fika med Johanna

Igår sov jag jättelänge igen! Är så himla trött... Brukar ju orka ta mig upp med Tilde o piggnar sen till men de senaste dagarna har jag fan varit ett lik... Tur att Markus jobbar kväll!
När vi ätit lunch ringde jag och pratade lite med Lollo, hon hade varit uppe sen FEM på morronen, stackarn lät jättetrött... Sen gick jag och ordnade lite på datorn med hemliga saker tills ngn viss person fyller 30 =)

Sen tog vi bussen till Mörby c och träffade Johanna för en fika. Det var supertrevligt, sitta o prata lite =) Tilde charmade omgivningen men blev rädd för en gubbe när han pratade med henne :P Jag tror nog hon charmade Johanna också... Tilde var pigg och glad hela tiden, mitt lilla bustroll! Hon hade inte sovit särskilt mkt middag innan så självfallet somnade hon när vi satt på bussen på väg hem... Då var det ju egentligen hennes sova-för-natten-tid men hon vaknade pigg när vi kom hem! Så Markus gick o nattade henne typ strax före kl. 22!

Idag sov jag ända till halv 12... Skamligt! Men jag tröstar mig med att Markus o jag hinner umgås ikväll när han kommit hem igen =)
Har ingen aning om vad vi ska göra idag... Borde posta lite grejer och plocka lite! Men blä har ingen lust... Väntar på att husläkaren ska ringa mellan 13 och 13.30, får se vad hon säger om allt!

Nu kom posten såg jag, jag ser dock inte tillräckligt anständig ut för att gå ut än... Måste duscha!

Kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0