Idag lämnade Jenny mig :(

Idag åkte Jenny härifrån efter att ha varit här sen i torsdags kväll... Jättetråkigt att hon måste åka tillbaka till Linköping, även om det är bra att hon trivs där förstås!
Vi har haft jättetrevligt under tiden hon varit här, myst med Tilde, fixat en del stuff i stan och även hunnit med utgång och lite partaj :D

Jag har lyckats bli förkyld, IGEN, så nu sitter jag och fryser med en varm filt på mig. Har druckit te i förhoppningen att det ska hjälpa, iaf lite... Sämre immunförsvar får man leta jävligt noga efter känns det som... Imorrn ska jag ringa till husläkaren och boka ny tid så det här med min höga sänka blir utrett. Hoppas verkligen att hon hittar vad fan som är fel med mig, orkar inte riktigt ha det så här! Jag är sjuk för jämnan och har värk i kroppen mer eller mindre hela tiden!

Nej nu ska jag kika vidare lite på Wallander, och mysa med Markus! Han ska jobba kväll nästa vecka så han behöver inte tänka så mkt på att lägga sig tidigt <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0