kalashelg

I fredags fyllde Älskling 30 år! Grattis gubben <3 Så vi hade middag och fika här för nära och kära. I lördags åkte vi runt och shoppade lite med Jenny och sen grillade vi på kvällen, mkt trevligt!
Idag har vi varit på fika i Södertälje för att fira Tildes farbror och gudfar Richard som fyller år imorrn! Också trevligt med tårta o grejer =) Alla kusinerna var samlade med fastrar o farbröder o farmor och farfar! Så nu är jag alldeles dömätt och illamående...

Jag har fått fnatt och vill möblera och rumstera om i hela huset... Så ikväll ska vi plocka ner soffan från biorummet och ställa här i vardagsrummet ist... Trött på den fula osköna soffan vi har här nere nu! Har även städat Tildes rum, så fort vi fått upp rullgardiner där inne ska vi ställa in spjälsängen där och se hur det går för henne att sova i eget rum =) Spännande!

Har haft skitont i lederna hela helgen, det har accelererat, har tagit Ipren och alvedon vid två tillfällen (och det brukar jag inte göra i onödan!)... Skitjobbigt börjar det bli att bära på Tilde, som verkligen inte gör saken lättare genom att vara jättejättemammig emellanåt!
Hoppas att det kommer gå bra att börja jobba heltid trots ledvärken... 1 maj ska livet sakta återgå till det "normala", iaf för mig! Markus får ju vara hemma med Tilde 4 månader innan hon börjar på dagis i augusti!

Nej nu ska jag hjälpa Markus med soffan... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0