Total slappardag!

Idag låg vi kvar i sängen ända till 10.30, då masade vi oss upp eftersom Tilde vaknade till ordentligt då =) Åt lite sen frukost och myste! Vi pratade på msn med vår älskade Jenny; vi saknar dig, du är vår bästa vän i hela världen! Sen tog jag med mig trollet upp och duschade medan hon satt i sin matstol och käkade majskrokar :) Sen var det ju nästan dags för lunch! Så vi gick ner i köket o pratade lite mer med Jenny, vid det här laget hade klockan hunnit bli typ 13.30 redan och Tilde blev kanontrött pang bom och somnade mitt under maten! Haha =)

Jag önskar att du vore här, du är så himla BÄST! Inser först nu hur jävligt tråkigt det är att du har flyttat! Saknar dig varje dag! Tur att du kommer hit i sommar =) Synd bara att jag ska jobba...
Du ska se att det ordnar sig snart allting, "it's a game of give and take, you can't hurry love"!

Gick ut en stund för att gunga Tilde i hennes nya fina gunga med tuta, vi hann vara ute knappa tio minuter skulle jag tro, sen började det regna... TYPISKT!
Imorrn ska vi till BVC för läkarkontroll 10 månader. Efter det blir det lunch i täby centrum med Fia och Vincent, det var länge sen så det ska bli riktigt trevligt!
Och imorrn ska läkaren ringa om mina provsvar! Håll tummarna nu alla att de ger nått vettigt svar...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0