Frukost ihop med lilltjejen :)

Vaknade kl 8 idag, valde att gå upp när Tilde fått sin välling! Kände mig faktiskt riktigt pigg, konstigt med tanke på att jag hade så svårt o somna igår kväll! Men nu börjar jag känna mig trött igen förstås :P
Nu sitter vi och äter (mest var det jag som skulle få äta mina mackor, men Tilde blev galen när hon såg dem:)) tillsammans och det är så trevligt =) Tilde ska snart få gröt också men hon fick äta min leverpastejmacka först som jag hade för hon älskar det så mkt!

Idag ska min mamma komma hit och umgås lite med oss, hon är ledig idag =) Jag har försökt städa så att det inte ska se så stökigt ut men Tilde vägrar leka själv nån längre stund! Konstigt att hon klarar det när inte JAG är hemma... Så fort hon ser mig måste jag vara nära till hands och kunna roa henne när hon behagar =) Hehe, nej nu låter det mycket värre än vad det är :) Hon är faktiskt väldigt snäll och lugn, men just när man behöver göra nått särskilt så är det nått som är fel :P Nej nu ska lilla busungen få lite gröt!

Hörs vi, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0