Kasserade planer!

Idag skulle jag ha träffat min svägerska men hon fick ställa in våra planer! Så istället lät min älskade trollunge mig ligga kvar o slumra till klockan 10.30! Hon åt välling kl 08 och hoppade över (ja alldeles själv:P) i vår säng och pratade en stund med sin mamma och slocknade sen hon med =)

Först funderade jag på att skynda mig in i duschen och sen dra iväg till nått köpcentrum en sväng, ska titta på en jacka till Tilde nämligen.. Overallen börjar bli så bylsig och snart är den för varm ju! Har köpt jättesnygga sneakers till henne på Babyshop.se som hon ska ha till :) Men iaf så tror jag att jag ska göra mig lite kaffe och vänta på att bustrollet (för hon är riktigt busig nu!!) ska sova middag och duscha då ist :) Sen åker vi o hämtar pappsen på jobbet och åker till svägerskan för att hjälpa till med möblerna i deras nyrenoverade badrum :) Det får bli nått köpcentrum imorrn, kanske Väsby c och NEW YORKER :D

Nej nu ska jag koka mitt kaffe och KANSKE äta en delicatoboll (jag vet ju att jag verkligen inte borde...) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0