Tilde reser på sig!!!

Japp, så var det dags att barnsäkra! Igår i badet fick Tilde för sig att det var dags att börja ställa sig upp! (Jag veeet, i badet av alla farliga ställen!!!) Idag satte jag henne framför vardagsrumsbordet och återigen ställde hon sig upp =) Stolt mamma är man =) fick lite på film också!!

Ikväll ska vi åka och köpa en gåstol som jag hittade på blocket! Har varit svårt att få tag i en för alla blir ju sålda på en gång! Men äntligen har jag hittat en som jag tyckte var jättefin =) För 350 kr!

Skulle egentligen åkt och träffat Masuda och Hillevi idag men sötnos har ju haft feber och är väldigt snorig så vi skulle ta det nästa vecka istället! Tokiga Masuda... En dag ringde hon till jobbet när hon skulle jobba kväll och sa (med sin roliga indiska brytning) "Hej lilla Emelie, jag kommer sent, bussen har lämnat mig! Jag kommer 14.30, bussen har lämnat mig, så du vet lilla Emelie" =)

Nej, nu ska jag duscha! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0