Mitä kuluu?

Varför svarar man alltid att det är bra när folk frågar hur man mår? Eller är det bara jag som gör det?? Har en (o?)vana att alltid svara "jo tack det är bra" fastän det kanske är så att jag mår som ett r*vhål! Mkt underligt! Men jag har iaf försökt börja svara att det får duga, eller jovars eller ngt... Man kan ju inte hålla på o "ljuga" titt som tätt om hur man mår...

Idag mår jag lite som en överkörd tomat skulle kunna tänkas känna sig... Svullen som fan i nacken, anklarna är inte heller i tipp topp-form och axlarna plågar mig lite smått. Är så jävla tröttsamt! Jag vill inte ha en 90-årings kropp när jag faktiskt bara är 26!! Händerna är fö också svullna. Ja.. säg vad som INTE är svullet och gör ont på mig förstås... Man blir lite lätt nedstämd av att alltid ha ont, mer eller mindre. Det syns inte alltid utanpå heller, fast nu är jag ju svullen... Folk säger att dom förstår men tyvärr tror jag inte att de gör det riktigt... Man blir fruktansvärt trött av att alltid ha ont överallt, det är en annorlunda värk. Det är som reumatologen jag träffade förra veckan sa; ibland skulle man vilja ha ngn form av deformation för att folk verkligen ska se och förstå att man inte mår bra!

Nog om den där skiten.
Idag har vi varit hela familjen och badat med Emma, Bella o Alex. Det var trevligt, fast smågrabbarna tyckte nog det var liiite för varmt... Stackars boysen! Tjejerna badade med Markus i lilla poolen och jag doppade mig i den stora! Superhärligt! Jag ÄLSKAR den här värmen =)
På fredag nästa v har Markus tagit ledigt för både han och jag har sjukvårdsbesök att göra! Skön början på hans semester :)

Nu måste jag nog släcka, ska orka upp imorrn och duscha innan pluttan ska till dagis! Sorry, det blev mest gnäll idag...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0