Så jävla trött!

Här har jag inte varit på läääänge! Har hunnit börja jobba, bli gravid, sluta jobba, föda barn, skaffa nytt jobb :P Har haft fullt upp mao... Nu har jag 2 barn, Tilde och Oliver <3 Mina fina barn!
Jag har varit på nytt besök på reumatologen i måndags. Ca 4 månader efter att Oliver föddes började jag få ont igen och svullna upp på olika ställen... Ringde och fick en akuttid hos en annan läkare än min egen som inte hade några tider. Ingen artrit hittade han i lederna, det var ju skönt... Men alla muskelfästen som han kände på gjorde ont och var inflammerade... Han pratade ngt om att bindväven gör ont och det är det känsligaste vi har, han jämförde det med killarnas pung... Jaha sa jag... är det här ngt jag får leva med nudå? Ja, det är kronisk smärta svarade han... Det finns en form av reumatism som yttrar sig såhär...

Så nu får jag äta Orudis retard och alvedon mot smärta och stelhet... Och omeprazol för att skydda magen mot orudis... jävla apotek här hemma! får skaffa mig en dosett som en annan gammal kärring =( Ny tid hos min läkare på reuma den 4e juli... Så får vi se vad hon säger... hoppas jag får en diagnos... det har bara blivit värre de senaste dagarna, har ont hela tiden och är jättesvullen om fötterna o händerna är inte helt ok dom heller...

Imorrn ska vi gå på skansen, hela familjen, hoppas bara att jag orkar gå... Som det är nu har jag det skitjobbigt med stelheten... Jävla piss. Trött blir jag också av Orudisen... Sov till 11 imorse, vilket inte är ovanligt för mig, men jag sov igenom matning av Oliver... vaknade inte när Markus gick upp som jag brukar... Vaknade inte när Tilde var uppe o röjde hela natten tidigare i veckan...

Så jävla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0