Stressad mamma finnes....

Jag är smått stressad. Torktumlaren vägrar fungera, jag har tusen kg tvätt som skall fixas innan lördag då det är dop... Jag behöver plocka undan en miljard olika grejer, handla inför smörgåstårtorna och sånt som ska göras... Behöver dessutom fundera ut vad vi ska äta de närmsta dagarna... Måste snart packa ihop grejerna o åka o hämta Tilde dessutom! Efter det bär det av mot Markus jobb, ska hämta honom och sen åka o hnadla på Willys!

Tur att min fina mamma finns, hon kommer och hjälper mig o städa o fixa på fredag när hon slutat jobba! Det är en snäll mamma det <3
Oj nu gick musten ur mig... Vila en stund, liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten stund som min älskade dotter brukar säga! Liiiiiiten stund mamma! <3 Imorse i bilen på väg till dagis sa hon "längtar mormor", det ska jag ringa och berätta för hennes mormor ikväll, gissa om ngn kommer flyga i taket av lycka haha!

Nej nu ska jag slutföra inköpslistan...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0